RETOURVOORWAARDEN

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 30 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.

Tijdens de bedenktijd dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Je mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te beoordelen of je het product wilt behouden, net zoals je dat in een fysieke winkel zou doen.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, dien je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te beoordelen, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Via onderstaande link kun je heel eenvoudig je retour aanmelden. Vul ons retourformulier in en kies voor je favoriete verzendmethode.

MAAK NU EEN RETOURLABEL AAN

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Wij willen je echter wat langer de tijd geven om je keuze te maken. Daarom heb je bij ons 30 dagen om je retour aan te melden. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 30 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

Mag ik bestelde producten uitproberen alvorens ze retour te sturen?
Uiteraard mag je de ontvangen producten even uitproberen zoals je dat in een winkel ook zou doen, alleen de producten die als hygiëne producten benoemd zijn (zie productinformatie) mogen niet na gebruik geretourneerd worden. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?
Het retourneren van onze producten is voor klanten uit Nederland en België helemaal gratis, zowel via PostNL, DHL als DPD. Echter, voor klanten uit andere Europese landen zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?
Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 5 werkdagen verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?
Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Mijn vraag staat er niet tussen
Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via onze contactpagina.