RUILEN & RETOURNEREN
RETOURVOORWAARDEN
Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossing. Binnen 30 dagen na ontvangst kun je een product geweigerd. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
- Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
Tijdens de bedenktijd dien je zorgvuldig te zijn om met het product en de verpakking te gaan. Je mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te beoordelen of je het product wilt behouden, net zoals je dat in een fysieke winkel zou doen.
Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, dan is het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te storten. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te beoordelen, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling achterlaten door in te loggen op je account. Ga vervolgens naar het overzicht van je bestellingen en kies de bestelling die je wilt terugsturen. Volg de instructies op het scherm om je retour aan te melden. je aanmelding is voltooid, ontvang je van ons een retourlabel per e-mail. Gebruik dit label om je pakket eenvoudig terug te sturen.
Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?
Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Wij willen je echter wat langer de tijd geven om je keuze te maken. Daarom heb je bij ons 30 dagen om je retour aan te melden. waarvan je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 30 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.
Mag ik hierboven producten verrassend ze retour te sturen?
Uiteraard mag je de ontvangen producten zelfs uitproberen zoals je dat in een winkel ook zou doen, alleen de producten die als hygiëne producten standaard zijn (zie productinformatie) mogen niet na gebruik verplicht worden. Als we schade of slijtage zien blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die onmogelijk ontstaat.
Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?
Het ontvangen van onze producten is voor klanten uit Nederland en België geheel gratis, zowel via PostNL, DHL als DPD. Echter, voor klanten uit andere Europese landen zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb afgerond?
Je pakket bij de leverancier is groot, je houdt de hoogte vast van het retourproces. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 5 werkdagen verwerken.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?
omvangrijk we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt verzonden. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.
Mijn vraag staat er niet tussen
Heeft u nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan zelfs contact op met ons op via onze contactpagina .